Grattis Mamma!

Jaha...då var det 17:e juli och mammas 50-års dag...=)
Synd att den inte blev som den var planerad bara...men vi får ta igen det senare...

Idag...ja efter att jag sovit en stund så jag och Hanna åka o sola...de har ju lovat fint nu så det borde ju bli så.
Ska försöka komma i säng lite tidigare än föregående dagar...men jag kan ju och andra sidan sova lite på stranden imorrn...enda chansen till att jag kan ligga still förmodligen...=)

Det är fredag igen och jag har fortfarande inte bestämt hur helgen ska bli...lugnare än sist iallafall, så långt sträcker sig planerna.
Haft sån allergi idag och jag antar att det är mina husdjur utöver Pytte som jag har hemma...nämligen dammråttorna som ger mig snuva och gör så att jag lipar som besatt...=)
På tiden och storstäda men har ju skjutit lite på det.

Suttit och kollat lite resor till Gällivare idag, men har inte bestämt när det blir...har fått lite påhopp av Daniel att jag inte får svika honom så jag får väl ta mig upp åtminstone några dagar för att träffa mamma o Danne då...sen självklart Sara o lilla Milo som jag inte ens sett i verkligheten ännu...

Idag har jag t o m vart så huslig att jag har gjort Älgstek...som jag förövrigt ska äta nu så jag förhoppningsvis blir trött o somnar tidigare än morgonkvisten...=)
Vuxenpoäng!! =)
...men nej...det betyder inte att jag funderar på att skaffa barn! (Tillägg till de som helst vill bestämma över andras liv.) =) Haha

Jag dör av skratt ibland...nä okej inte dör då men...äh jag börjar svamla...
Det är väl tur att man kan förgylla folks liv eftersom de tydligen inte verkar ha nåt eget...=)

Nu ska jag sova...ladda för stranden, ringa mamma tidigt o sjunga för henne...(ber om ursäkt i förväg mamma om du läser detta innan, jag har ingen sångröst, men du fyller ju 50!!) =)

Puss och Godnatt...

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Jag är helt övertygad om att tillagar man älgstek så är absolut nästa steg att skaffa barn :P puss ;)

2009-07-17 @ 16:51:51
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha...ja det kan nog vara så...=)

Sitter du barnvakt? =P

2009-07-21 @ 00:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0