En riktig Hel-helg!

Fan jag är helt värdelös på att hålla en jämn uppdatering...ska försöka skärpa mig. =)

Kört en 3-dagars i helgen...fredag,lördag,söndag...har varit en bra helg, kanske lite av vad jag behövde när allt vart lite upp och ner på senaste...

I fredags var det ju dags för Singstar-festen som jag och Charlotte tydligen lovat styra upp en kväll då vi inte var vid våra sinnens fulla bruk, men vilken tur det var...hade verkligen jättekul...massa blandat folk. =)
Den planerat lugna kvällen blev verkligen lyckad...synd att tiden gick så fort...vips var klockan inte längre sent utan tidigt...=)

  
  


Lördagen blev faktiskt lugnare...lovat grabbarna en utekväll så efter förfest hos Emil var vi i Kalmar, ingen hit ute just men...sånt kan man leva med...efter en gyrostallrik blev det en tidigare hemfärd till Nybro för ett bubbelbad och film istället.

 


Skönt att inte börja dagen sliten när man skulle till Strand på kvällen...5 brudar och 1 grabb hade en ganska svettig resa till Borgholm där jag och Hanna drog till Charlotte, Malin och Mia på Kapelludden för lite förfest...hamnade in på en annan fest med några grabbar innan det var dags att bege sig.
Sjuka sammanträffanden...=)

  


Kvällen på Strand var okej, det mest komiska under kvällen var att jag fick veta att det visst inte verkar som om det är jag som bestämmer vad jag vill och inte...
Kan jag få leva mitt liv som jag vill...trots att det inte verkar passa i min "profil"?

Jag är relativt nöjd med min tillvaro nu och har inga planer på att ändra det inom det närmaste! =)

Är ganska nöjd med min helg...och jag mår faktiskt inte alls dåligt idag så det är fint!

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Tusen tack för en väldans trevlig kväll =)

2009-07-13 @ 21:53:56
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack detsamma!!

Haha...skrattar ännu åt minen på killen du dissade åt mig för att han hade fel namn. =)

"Skojar du med mig?"

"Nä du är inte nåt för henne, inga fler såna..."

Haha!!

2009-07-13 @ 23:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0