Uppdatering av sista helgen i Juli...

Det har varit en underbar helg...på många sätt.

Fredagen började vi med fest på Olsmässan i Åseda, hur trevligt som helst...Hanna följde med o träffade alla.
Efter en cider i Öltältet skulle vi bugga till Arvingarna.


Haha...buggen gick sådär, vi är väl lika kassa på det båda två...=)
Men den andra dansen lyckades vi bra med iallafall...jag måste erkänna att jag var för en stund tillbaka på noll där.

"All day long I can hear people talking out loud
 But when you hold me near
 You drown out the crowd 
 Try as they may, they can never defy
 What's been said between your heart and mine

 The smile on your face let me know that you need me
 There's a truth in your eyes saying you'll never leave me
 The touch of your hand says you'll catch me wherever I fall
 You say it best, when you say nothing at all.."

Vissa saker ändrar man väl inte på så lätt...trots att det kan gå en lång tid...

Lördagen blev det Olsmässan igen, förfest med grabbarna hos Håkan...haha...sjuka kommentarer och härligt trevligt!



Även lördagen blev det lite av en deja vu och jag kanske inte styrde upp allt helt exemplariskt...det är faktiskt inte rättvist att jämföra 2 vitt skilda saker...
Jaja, vissa saker väljer man själv, sen får man vänta på att andra ska göra sina val...

 "Du lever bara en gång och den gången e nu
  Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du "

Noice spelade och jag tyckte det var ganska hyfsat ändå...lite nostalgi sådär...=)

Strand blev det på söndagen...skräll?
Förfest o lite tankspridd angående en del jag tydligen lovat...=)
Hade iallafall sjuuukt kul ihop med damerna!! =D



Jag, Charlotte och Malin fick rum hos en tant, efter att det hade blivit en dubbelbokning och lite missförstånd så vårt rum på Lundells redan var upptaget...
Strand var bra...massa folk som vanligt...

Så har vi det här med veligheten igen...just den kvällen pallade jag inte med mer velighet för denna veckan.
Jag gillar folk som är raka o ärliga, det varar ju längst som ni vet...=)

Okej för att sammanfatta hela helgen så har den vart underbar, jag är fortfarande less på folk som lägger sig i, jag väljer att inte lyssna på nån...sen kanske det blir så att man då och då får fel i slutändan, men det är sånt man aldrig kan veta.
Man måste våga chansa för att vinna nåt...annars kommer man alltid få bara "nöja sig"...

Vissa fjärilar blommar upp då och då...men det är skillnad på fjärilar o fjärilar...=)

Haha...vissa saker kan göra mig mållös...de är inte många med i lördags var ett sånt tillfälle...

"Boy we've had a real good time and
 I wish you the best on your way
 I didn't mean to hurt you
 I never thought we'd fall out of place

 I have something that I love long-long
 But my friends keep telling me that something's wrong
 That I met someone
 and Eh, there's nothing else I can say

Eh, Eh There's nothing else I can say
Eh, Eh I wish you never looked at me that way
Eh, Eh There's nothing else I can say..."


Jag ska ha lika underbart trevligt ända tills vi åker, Charly o Jensan drar till Norge på äventyr...=)


Det blir även ett litet kollage med några bilder, resten finns att se på facebook, som vanligt...=)



ENJOY!! =D



Kommentarer
Postat av: Bjanca

Underbart ;) Satt precis och sparade ner mingelbilderna från strand som vi varit med på. Det är några stycken haha.. inte alls linslus :P

2009-07-28 @ 15:07:52
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0