Ibland blir inget som man tänkt sig...

Idag blir det sista dagen på jobbet och äntligen får man gå ut i solen igen!!
Dock började ju inte semestern så bra som jag hade hoppats på...

Men man får ta det för vad det är och inse att nu kan det väl iallafall inte bli värre...?

Idag ska jag, Jens och Magnus dra till Krögers o dricka öl...jaja...jag kanske inte dricker öl...men jag har ju semester, kanske dags och börja med det där nu? =)

Frida, min darling fyller år idag, så jag har lovat att åka ut o äta lite jordgubbstårta...

Ska försöka göra så mycket som möjligt för att tänka på annat just nu...får försöka se det från den ljusa sidan...det är sommar och varmt och bara några timmar kvar till att fira just det med en kall i solen på Krögers vid lunchtid...

Har förövrigt fått höra att man hittat min kamera sedan midsommar...underbart!!
Ska lägga in korten snart! Så fort jag hämtat kameran hos Fia...

Tänker på min lilla mamma...

Blir till att försöka hitta en resa till Gällivare nu då...ta hand om mamsen lite och hoppas på att hon blir frisk...


Grattis bästaste Frida som fyller 26 idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0