Vistelsen toppen, resan motsatsen...

Okej...bara 40 mil kvar...nu hoppas jag att oturen vänder...men som sagt man ska ju inte hoppas på för mkt...=)
Sitter på Centralen nu och är hungrig som faan, men är det något jag är mer än hungrig så är det trött på att bära all min packning så jag tror helt enkelt maten får vänta...jag sitter på en plats, ja det finns tyvärr inte överfullt av dem här just nu...o tror jag sitter bra här tills min avgång börjar närma sig...

Heeelt sluut...jag tror mitt nyårslöfte ska bli att boka flyg nästa gång det blir att resa...

Vistelsen i Gällivare har vart helt underbar...men resan dit och hem har varit totala motsatsen...men jag tycker väl fortfarande att det är helt värt det...önskar bara jag hade stannat längre, flygit och hunnit med alla jag skulle hinna med så hade resan fått full pott...

Jag vet ju nu att jag ska försöka få flyg i mars för att ens hinna med bröllopet...=)

Ikväll blir det lite stressigt...fixa det sista inför nyårsfesten imorrn och göra mig klar så jag kan sova gott hela natten...

Nu har jag bara en och en halv timme kvar tills jag får sätta mig på nästa tåg o hålla tummarna för att inte rälsen går av, att det inte blir snökaos, bromsfel eller något annat som kan göra att jag inte kommer hem ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0