Träsmak i röven...

Trodde aldrig att jag skulle bli så glad av att sträcka på benen o gå med min vansinnigt tunga packning...men det kändes underbart just då...nu är det inte fullt lika kul längre när träsmaken i röven släppt igen...=)

Jaha, vad hände med min hamburgare??
Som vanligt...blev den en kebab istället...haha...jaja...nu ska jag väl klara natten innan det blir dags att träffa mamma o resten av familjen...=)

Som vanligt glömde jag lite hemma...men det är ju ingen ovanlighet...dock kom jag ihåg bingolotterna...javisst...imorrn kväll ska det bli uppesittarkväll med Bingo-Lotta o familjen...Jippiii!!
Haha...men va gör man inte för mamma o mormor...=)

Då var det mindre än en timme kvar innan man får kliva på...imorrn hoppas jag dock att mamsen har med ett par vantar när hon kommer o hämtar mig...för naturligtvis glömde jag mina hemma...bra Jenny...massa minus, iskallt vinterland...du kommer ihåg massa småsaker men glömmer vantar...

En natt utan katthår i näsan ska bli en upplevelse...=)

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Haha.. jag bojkottar bingolotta. Vi ska åka släde imorgon ;) God jul gumsan.. Puss

2009-12-22 @ 20:50:35
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0