Sista dagarna i Gällivare...

Jaha...då börjar Gällivarevistelsen gå mot sitt slut...hunnit med en massa...men inte så mkt som jag skulle velat...jag har iallafall träffat Sara...o äntligen fått se hennes lilla Milo...gud vilken söt unge!!! =)
Igår var jag hos Gunnar o hälsade på...styvpappa för er som inte visste det...fick ju även träffa på styvkusinerna där med...himla kul...=)

Så fick jag ju träffa min lilla Danne med...helt otroligt kul...=)
Ska försöka hinna förbi honom en sväng idag med så jag kan se hans lilla Moa med...=)

Dock åkte man ju på en släng av vinterkräksjukan med...men är piggare igen så nu får jag se till o hinna med allt deet sista innan jag åker...ska skriva en fullständig uppdatering om resan imorrn, lär ju inte ha så mycket mer på schemat än att åka tåg imorrn ändå...=)

Längtar efter min lilla gullunge där hemma nu...ovant att inte ha en klängande Pytte varje dag...=)

Det har vart en bra resa o jag ser redan fram emot mars då nästa resa är planerad...bröllop o allt...underbart!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0