Mitt så kallade liv...

Ibland önskar jag att jag var en riktig planeringsmänniska som hade koll på allt och i vilken ordning de skulle göras istället för att vara "Jag ska bara" med Alfons Åberg...trött på mig själv att det finns vissa saker jag hela tiden ska ta i sista stund...
What a mess! =)

Idag har jag iallafall hittills varit duktig och gjort de sakerna jag ska i en sammanhängande följd hittills...tänkte kanske försöka fortsätta med det framöver, så röran, ja mitt så kallade liv blir lite mindre tilltrasslat framöver. =)


Ja man kan väl säga att det är så mitt liv för tillfället ser ut på insidan...men man brukar väl säga att det mesta går att fixa till...bara man vet i vilken ände man ska börja...=)

Jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar bort...till julen och hur underbart det ska bli att träffa mamma igen...det är något som jag hoppas kan hjälpa mitt trassel lite på vägen...Haha.
"Mamma fixar" som när man var liten...=)

Snart ska jag till Emme o slinga håret...det återstår väl att se hur det blir, men jag känner kanske att delar av mig måste komma tillbaka till mitt gamla jag...sååå...ja man måste ju börja i nån ände...=P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0