Man ska inte be om för mycket...

Åååååhhh...dagen som började så bra...eller ja allt är ju relativt...vaknade nån gång mellan 4-5 i morse på en absolut fullspäckad buss...
Den hade eluttag och jag tänkte att jag kunde surfa bort en del av resan...men det var innan jag fick en jävla engelsktalande snubbe framför mig som helst hade velat fälla sätet så han låg i mitt knä om han hade kunnat...suck...
Hade dock en jättetrevlig tjej bredvid mig.(Som grabbarna där hemma defenitivt gillat) =)

Sprang ju in igår stressad till tusen och skulle köpa clementiner...såg skylten "Clementiner" o dess kg pris...roffade åt mig en påse och i natt när jag skulle äta mina jävla clementiner så var det väl små BLODAPELSINER...inte för att jag inte gillar blodapelsin, men jag äääälskar clementiner...jag är beroende av clementiner!

Nu till på köpet, när jag kom till Umeå, glad för att bara ha den sista biten kvar...o med tåg dessutom...JA DÅ ÄR VÄL DET JÄÄÄVLA TÅGET FÖRSENAT!!!!

Suck, suck, suck!!!

Nu tycker jag väl verkligen att jag borde få liiite medgång??

Börjar bli less på att resa nu!!!!!!!

Ska tillägga att Umeå Centralstation INTE är en plats men vill resa från när det blir väntan...liten väntsal...ja tro det eller ej...men Nybro har en väntHALL jämfört med detta...sen finns det inte ens en servering!
JAG VILL HA KAFFE!!

Men istället blir det väl en snus och en Blodapelsin...Jävla härj! =)

Ännu mera suck!!!! Man ska inte be om för mycket...
NU ÄR DET JÄVLA TÅGET INSTÄLLT!!!!
Gissa vad det betyder? Jo...mer av min favorithobby dessa dagarna...ÅKA BUSS!!

Jag är sjuuukt less nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0