KEDJEBREV

Usch mitt humör och mina dagar går upp och ner som en berg- och dalbana...eller som besökarstatistiken på min blogg...=)
Ja jag vet...det händer inte så mycket kul i mitt liv för tillfället så det blir lite idétorka när jag väl ska skriva...=P

Bokade resan igår och det känns underbart...längtar för första gången på länge till julen...=)

Tillsammans med bokningsbekräftelserna på min mail ligger inget annat än skräppost...o så dessa jäääävla kedjebrev...sluta skicka dem till mig!!!! Jag blir tokig!!
Vem fan skickar massutskick till sina vänner; "Om du inte skickar det här till 10 inom en minut kommer du få otur i kärlek resten av livet" eller kanske; "Skicka det här till alla du känner, annars kommer alla dina önskningar vändas emot dig"

Hallå...har man inte annat för sig än att maila alla man känner?
"Men ja jag skickar till en del iaf" Vadå, står det alla så är det väl alla...eller vadå får man bara hälften av alla önskningar emot sig annars? Haha.

Förlåt jag vet att jag låter bitter men jag hatar verkligen kedjebrev...det roliga är att oftast får man dem från personer som känner samma personer som en själv o så vips har man femtielva likadana mail...och mer och mer irriterad blir man för varje gång...=)

Nåja...nu tror jag bestämt att det är kaffedags och en snus på det så min bitterhet, frustration och irritation kanske planar ut och detta kan bli en helt okej dag trots allt...?

               

"Sånt är livet nu! Förlåt om jag är bitter å synisk men du vet hur det kan va!
 Jag vill ha det som du, fast jag vet att du tänker likadant ibland och vill ha det som jag
 Ja, det var inte bättre förr, men det ska bli bättre framöver
 Å nånstans har man iallafall kommit om man vet vad man behöver!"

                                                                
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0