I brist på annat att göra...

Nu börjar jag på riktigt att fundera på om jag verkligen ÄR bitter...när man inte orkar prata med folk och framför allt inte orkar lyssna på sina vänner när de pratar om barnen, nya kärleken och massa rosa moln...=)
Haha...nä jag är bara så trött...jag känner att jag kanske lyssnar men inte orkar kommentera...jag har lixom inte energi över till något...förkylningen har blossat upp igen...suck...jag blir så trött på vintern...

Igår kände jag att jag tog ett bra initiativ för någon som betyder väldigt mycket...det känns bra. =)

Nu ska jag o grabbarna planera Nyårsfesten så nu ska jag bege mig iväg till Emil...=)
Väntar på att de ska hämta mig så jag hade bara för mycket fritid just nu...=P

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Förstår dig.. Hade det inte varit för min medgång i kärlek just nu hade jag varit likadan. Livet suger..

2009-12-11 @ 14:02:07
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0