Bitter eller Bättre...?

Haha...det är heeelt sjukt...dom är fan inte kloka nån av dem där på Hotellet...haha...ja jag pratar naturligtvis om Paradise Hotel.
Men o andra sidan är det ju det som gör TV...=)

Synd att en sån som Franscesca...som jag ändå tror är ganska intelligent slösar bort det på att vara dryg och otrevlig...herregud kvinna väx upp!!!
Där kallar jag att vara bitter...haha...fan jag verkar ju vara positiviteten själv jämfört med henne...

Jag kan väl dock hålla med henne om att Catja är falsk, men jag hade ju inte sänkt mig till den nivån för att få fram det...=)
Hon sätter ju sig inte själv i bättre dager direkt...

Nåja...som sagt...det gör ju en bra såpa av att alla hatar varann och är falska, otrevliga och en gnutta slampiga...=)
(OK, jag vet...gnutta var i underdrift, men alla är nån gång slampiga i sitt liv, en del väljer att visa det i TV, självvalt och bara ens eget problem kan jag tycka.)

Paradise Hotel är som att bo på en liten ort...fast allt är ganska mycket förstorat...haha...folk snackar skit, vet allt om alla och vill ha det så...=)

Idag fick jag höra återigen att jag var väldigt bitter, men än en gång, jag är inte fullt så bitter som jag låter...men vem fan orkar stå ut med lyckliga människor som dansar på rosa moln hela tiden??
Haha...sorry...bitterheten igen...=P
Vad jag menar är att det blir inte speciellt intressant att läsa...varför är det så?

Ju bittrare, elakare och argare blogg...desto bättre läsning...jag kan ha fel...vad vet jag...det kanske bara är bittra jag som tycker så..? =P

För att tala om nåt annat än bitterhet för en gångs skull så har vi bokat kalaset för Nyår, lite sista-minuten-planering...men det är ju oftast då det brukar bli bäst...=)

Själv längtar jag först och främst efter min snöiga jul som kommer...=D
"Tomten jag vill ha en riktig jul, en sån som man har när man är liten..."

Någon sa förövrigt att jag mest klistrade in lyrics på deppiga låtar så jag satt och funderade på låtar som gör mig glad...och faktiskt...jag har svårt att komma på bra låtar som gör mig riktigt...men jag valde en:
http://www.youtube.com/watch?v=Xx-GR8f3-j4
Bara för att den påminner om den bästa sommaren på länge!! =D

Ni som var med i stugen vet vad jag menar ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0