Veckor i Ultrarapid...

Fredag igen...veckorna går så fort nuförtiden...=)
Snart är det jul och det blir dags för en lååång resa, men det är det värt för att träffa dom bästa!!

Bara 19 dagar kvar till man ser denna synen:

På tal om Gällivare och dom bästa så fyller Saras lilla Milo 1 år idag så grattis på lilla solstrålen, jag får gratta honom när jag kommer upp...=)

Tränade fotboll igår och är helt slut idag, man blir så jävla matt när man är lite förkyld och kör en hel träning med i princip bara spel...astman gör ju sig ofta påmind då...(låter bättre än att skylla på den inte fullt lika bra kondisen)

Sen träffade jag Daniel igår, fick honom att se The Shining, som människan inte hade sett...dock somnade jag till i soffan och missade den värsta scenen (äckliga tanten i badkaret) men det var nog bara bra...=)
Jag kom återigen på i och med denna filmen att jag kan tycka barn är läskiga...=P
Doc i The Shining är ett skumt barn...schizo, synsk och telepatisk på samma gång...stackars lilla barn...=)
När det gäller Nicholson är det ju bara att berömma honom för vilekn bra skådespelare han är för han ÄR verkligen läskig hela han...=P


Kommentarer
Postat av: Bjanca

Barn är sjukt läskiga.. håller med till fullo. Undra varför folk frivilligt skaffar dem? ;)

2009-12-05 @ 01:11:57
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0