Julmys i Gällivare...

Äääääntligen...det var en sjukt seg resa som tog slut...nu är jag "hemma" och det känns verkligen underbart!
Har ju dock haft all tid i världen sen jag kom hem, men hunnit med en massa iallafall...griljerat skinka, slagit in paket, gjort knäck, spelat bingolotto...och ätit renskav!!!! =)

Nu är det dags att äntligen vila inför morgondagens stök...det med en film och äntligen; CLEMENTINER!! =)

Resan hem var en pina, som tur var så träffade jag på en trevlig kille som jag satt bredvid en bit av vägen så vi kollade How I Met Your Mother avsnitt  sen trakasserade jag honom lite eftersom jag inte fått prata så mycket det senaste dygnet...

Hur kul är det inte att jag inför sista sträckan, står o snackar med några stycken när vi väntar på ersättningsbuss för tåget, ser att det står Nybro på en av gubbarnas resväska...frågar honom om han är från Nybro o han svarar att Javisst är jag det är jag är ganska less på att resa nu, har rest rätt länge!
Haha...rätt otippat...

Nähä nu skriker mina Clementiner att jag ska äta upp dem...=)

God Jul på er allesammans!!!

                                            Snön ligger vit på taken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0