Busstristess...

Då sitter man på bussen...inte ens halva resan gjord...sovit en stund men det är verkligen synd om mig nu; jag har seg, trött i kroppen, förkyld som attan och har bara kommit 10 % av sträckan ännu...suck,suck...

Jag vet att det kommer att vara värt det och att jag har lagt det bakom mig imorrn men just nu har jag ändå inget bättre för mig än att tycka synd om mig själv...=)

Tack Emme som körde ner mig till stationen o tack till hela familjen som ska ge min vilding där hemma mat när jag är borta...

Jag vet inte vad det är med mig idag men jag är sååå sjukt sugen på en hamburgare...jag har vart det hela dan...men åt en räkmacka istället...nästan längtar till den äckliga cityterminalen i Stockholm där jag tänkte hinna käka innan jag byter buss...

Jag har iallafall enorm tur denna resan...bussen har eluttag!!
Hade dött av tristess o bara sitta o glo i 20 timmar till...
Sen har jag ju för en gångs skull vart lite smart o tagit med mig nåt o läsa under tiden...

Igår kollade jag sista avsnittet Gossip Girl i säsong 2, det är helt otroligt hur skvaller fungerar...det påminner så mycket om det verkliga livet...så ni som inte brukar se den...Kika!
Det är inte bara snygga människor i den...det är som om Manhattan är som vårt egna lilla Nybro.

Nu är det så att jag ser inget förutom skärmen i detta mörkret...så därmed avsäger jag mig alla eventuella stavfel som blivit...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0