I morgon är det dags...

Ååååhh...imorrn äntligen är det dags...eller ja resan ser man väl kanske inte sååå mycket fram emot som att komma fram...resan har ju ett dygn nästan sååå...
Men det är det iallafall värt...

Som vanligt så har jag knappt börjat packa ännu...men det är ju mer en regel än ett undantag att jag alltid är ute i sista stund...har väl egentligen inte så mycket jag behöver ha med mig...det ska ju vara en avkopplande resa så jag ska inte stressa upp mig för den heller...=P

Ikväll blir det lite städning och packning på schemat...sen blir det till att vara vaken länge...minska nattens sömn så jag sen kan sova så mycket av resan som möjligt...=)

Massa choklad,snus och clementiner ska inhandlas inför resan med...=)

Längtar som faaan...inte bara till att komma till Gällivare, utan att komma bort från mitt nuvarande liv och få nya perspektiv på saker o ting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0