Bittersweet...

Berg- och Dalbana var det ja...Idag är en bra dag...härligt det! =)



Fick precis ett mess av kära Jens att det inte var så konstigt att jag hade otur i kärlek, eftersom jag aldrig svarade på några kedjebrev...haha...må så vara...då får jag väl vara singel och förbli det också!
Kul att du kan glädjas åt att jag är bitter... ;)

Haha.

Jobbet går bra, nu har jag verkligen börjar komma igång.
Jag vet att efter lite Jul-semester kommer det bli ännu bättre.

Ikväll är det dags för lite Gossip Girl som jag inte hann se igår, där jag kan njuta av att se andras problem...även där här de kärleksproblem, inte problem med att de inte har någon...nä de vet inte vem av alla de ska välja...stackars snygga, rika människor...haha...Förlåt, nu lät jag lite bitter igen...=P

Tro mig...jag är nog inte fullt så bitter som jag ibland vill utgöra mig för att vara...=)

http://www.youtube.com/watch?v=pBI3lc18k8Q&translated=1

Urmysig låt...=)

Nu blir det glasstårta hos Hanna...Mmm...=)

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Nu ska jag med se Gossip girl =)

2009-12-03 @ 00:16:22
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0