"It must have been good, but I lost it somehow"

Idag när jag gick till jobbet hände nåt underligt...det var en massa snö ute...ja jag menar inte att det är underligt...men jag gillade det faktiskt...
Det är nog första och sista gången ni hör mig säga att jag gillar snö på Nybros gator.
kanske är det för att hela vägen till mitt jobb var plogad, kanske är det lukten snö ger, jag vet inte...men jag kände en mysig känsla komma över mig...=)

Fan jag tror jag har tappat lite av min bitterhet, vad hände?

Jag ser framemot resan, emot det kommande året och för förändringarna som kommer...jag vill ordna upp mitt liv, men också bli en bättre människa...jag vill för en gångs skull må lite bättre och jag vet att jag kanske får offra vissa saker för det, men för en gångs skull gör det mig inget...=)

Tänk om jag hade varit här i livet för två år sedan..?
"It must have been good, but I lost it somehow..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0