Facebookgrupper och Pepparkakor

Jag satt i morse på Facebook och kollade runt lite bland nyheterna, där det kommer upp olika Gå med i grupp-förslag...det är helt sjuka och onödiga grupper som kommer upp hela tiden; "Vi som skämdes för Idol-Eriks flickvän" och "Vi som hatar pedofiler" är några exempel.

Okej för att man skäms för flickstackaren men orka lägga ner DEN energin...det är ju hennes liv, hennes förhållande och hennes pojkvän...låt HENNE skämmas istället...=)

Sen det här med Vi som hatar pedofiler, finns det nån som vet vad de är och älskar dem?
Ja bortsett från kanske dem själva kanske men de lär ju knappast starta en grupp liknande "Vi som älskar pedofiler"
Har folk ingenting bättre för sig om dagarna än att skapa grupper åt alla håll och kanter och börjar uppslagen ta slut nu?

Jag menar är det så illa att man behöver VISA att man hatar pedofiler...eller gör inte alla det?

Nåja...nu känner jag mig nästan lika patetisk som ägnat tid åt detta...=)

Slingade håret igår o känner att jag trivs mycket bättre...härligt...=)

För ännu mer onödigt vetande, så gjorde jag en god gärning för mig själv idag, jag bytte ut kaffet o snusen när jag blev stirrig mot en kaffe och en pepparkaka...man ska bli snäll av pepparkakor har jag hört...dock tror jag inte alla pepparkakor i världen hjälper...jag är helt enkelt född lite bitchig...=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0