Reality-check!

Ibland undrar jag hur man kan missbedöma situationer och människor gång på gång?
Nåja...det är bara att inse faktum och gå vidare...och göra det på riktigt utan att falla tillbaka som tidigare.
Ibland är det dags att ta sig i kragen och lära sig av sina misstag;


Men jag kan lova att för en gångs skull är jag nog inte alls bitter...jag har bara insett att vissa saker är bättre att lägga bakom sig en gång för alla för att man själv ska må bättre av det. =)
(Dessutom var det en sjukt fin bild jag hittade)

Men man kan väl sammanfatta det med att det är bättre att leva in en tuff verklighet än att leva lycklig i en fantasi där drömmarna ändå inte slutar lyckligt och man faktiskt vaknar någon gång där också...=)


Förövrigt har i vanlig ording tittat på Paradise Hotel ikväll och Andreas och Catja kan vara de mest patetiska människorna i den fyrkantiga rutan...haha...det var så roligt att de klankade ner på Francesca förra veckan om att hon betedde sig illa och att hon var omogen, vilket hon var, jag säger inte det.
men man ska inte kasta sten i glashus; "Det är ju faktiskt bara ett spel" men ikväll såg vi två dåliga förlorare som inte gillade spelet när det vände emot dem...=)

Haha...I like...jag håller nog ändå med att skadeglädjen är den mest sanna glädjen...=)
Åker Andreas ut på kommer jag vara ännu gladare...=P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0