Helgen som Alfons Åberg

I fredags fotade vi och käkade sen på julbordet på Hotellet, underbart...mycket god mat, lite jobbande o lite vin...=)
Sen blev det lite mer vin hos Hanna...med lite härligt tjejsnack med Hanna...och Simon =)
Det blev en trevlig visit på Chili med...dock en väldigt kort sådan, då brandlarmet gick och man fick stå ute och frysa...inte fullt lika trevligt kanske...

Lördagen spenderade jag ganska länge i soffan...sen blev det en visit till Emme o Cina, kolla lite film, snacka lite skit o lite snabbtest på Vetgirig...haha.

Nu är det söndag...jag har en massa på schemat...men jag är som vanligt som Alfons Åberg; "Jag ska bara..."

Jag slutar fortfarande inte att förvånas över beslut jag gör och dom här Deja Vu-känslorna som kommer tillbaka då och då...
Hallå! Kanske dags att följa sina egna råd för en gångs skull???
Typiskt mig!

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0