Vårkänslor!!!

Nu slutar jag snart...=)
Fint väder, helg och lite vin...kan det bli bättre?

Idag ska jag inta min soffa, dricka 2 glas rödvin, glo på TV o sen hoppas jag på att somna gott så jag är pigg imorrn när jag ska till Lina...blir lite rödvin även då...=)

Sitter och hoppas på att min förkylning ska släppa i samband med att värmen kommer.
Man kan ju hoppas att när man för en gångs skulle ska ha en relativt lugn helg kanske man kan vila sig lite i form, ska spela på söndag om förkylningen släppt...hoppas på fint väder även då...

Det är Fredag, jag och min kompis Periquita ska hänga framför TVn, nynna med till Så ska det låta och eventuellt kolla lite av hockeyn...
Periquita är fredagar! =)

Bästa på veckan...

Inser att man inte ska linda in sig i gamla mönster och vet bättre, kanske har det blivit så med åren...?
Jag mår iallafall mycket bättre och försöker numera att inte hänga upp mig på saker och ting.
Man ska ta dagarna som de kommer...=)

O Idag är ju en bra dag...iallafall...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0