Valborgsfirande...

Nu är jag hemkommen från Jon, vi har haft grillfest, supertrevligt...=)
Fyllechaffis till på köpet...inte illa om jag får säga det själv...!! =D
Men vad gör man inte för fotbollen? (
Nu hoppas jag verkligen Ann-Louise läser detta!) Hehe.

Imorrn är det dags för seriepremiär, fan så gutt...benet känns just nu inget vidare...men med Voltarenomslag på (
Till A-L igen=)) så hoppas jag att jag ska kunna vara med...
NYA DRÄKTER MED!!! Äntligen! Behöver man inte se så tattig ut längre....=)

Helgen blir bra...känner att jag hoppas...men vet väl inte riktigt ännu vad jag hoppas på...haha...veliga jag...helt skilda håll men kan inte veta vilken pil som pekar åt rätt håll i vägskälet...=P
Jag är nog rätt vilsen...ingen orienterare på det där precis...=)

Nähä dags för sängen...helgen innehåller mycket fotboll, vin och solande så...=)


Kommentarer
Postat av: Ann-louise

Kanon! Du såg ju att det gav resultat med Puss

2009-05-02 @ 19:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0