Hjälper ett glas vin...?

Idag har vi spelat match mot Team Södermöre, ett sista genrep inför seriestarten.
Vi vann med 5-1.
Så jävla härligt tjejer!!!!

Jag fick ju t o m göra mål, vilket jag ska tillägga inte händer alldeles för ofta.=)

Känner mig dock jävligt sliten idag, fortfarande inte helt frisk heller.'
Bara till att hoppas att det känns bättre i morgon...

Helgen har varit skön...lite funderingar som jag har varit tvungen att ta itu med men det har ordnat sig idag...

Fortfarande lite virrvarr men det löser väl sig på vägen...

Med ett glas vin går det mesta över... ;)
 

"Ja det e ett hårt liv som jag lever

 E som sextio fast blott tjugosju

 En tecknad film där jag e huvudperson

 Mirakel bryts mot ljuv tradition


 Rest från norr till söder, bakom mig kärleksbröder

 Som med brustet hjärta iaktar färd

 Flicka på vandring, söker efter sin sanning

 Skadad, sårad efter jakt på hemmets härd...


 Men med ett glas vin så går det över

 Några glas till det e allt jag behöver

 Vin i skymningen fram till sommaren, så blir jag hel igen..."

Jag har väl insett att en del saker kan man styra över själv medan andra saker är något man inte kan göra så mycket åt, man får bara vänta och se...bara hoppas på det bästa...

Ibland kommer man ju till insikt när det gäller ett och annat, andra saker är fortfarande som ett enda stort virrvarr i huvudet fortfarande...

Jag tror att mitt huvud har minst 4 personligheter som alla strävar åt olika håll och vill olika saker...haha...ja ibland känns det nästan så...jag kan inte alltid riktigt komma överens med mig själv om vad som är det bästa valet att göra,,,



Ena stunden positiv, nästa negativ, följande av naiv för att sen vara misstänksam...

Inte konstigt att det blir lite virrvarr...=)

Vi väntar och ser...och det känns faktiskt okej med det...! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0