Slut på Påsken...

Det börjar verkligen kännas underbart...=)

Vilken härlig helg...soffan kändes otroligt tom igår kväll...

Helgen har varit hur härlig som helst, i torsdags var det en lugn kväll med lite käk o nåt glas vin, fredagen blev det grillning och lite promille hos Danne...vi som hade planer på att stnna där hela kvällen dock fick ändra våra planer...det blev 29:an iallafall...
Det var väl sådär, hängde ju med Lina o grabbarna så det gick ändå an...=)

Lördagen var det grillfest hos Jonis...supergod mat o allt...det enda som var sådär var att jag inte var jättepiggelin...kändes som om jag hade feber...måste vart lite solfrossa...
Kvällen blev bara bättre o bättre...eller mer och mer katastrofal...=)
Men jag skulle inte byta ut den...

Hela söndagen var det soffläge o TV, lite käk o några glas vin innan jag somnade tidigt, men underbart...=)

Måndagen blev det fotboll och lite brand...Det började brinna nära Grönmovallen när Madesjö mötte R/M...blev lite avbrott och uppståndelse innan matchen kunde avslutas...den slutade med vinst för Madesjö...

På kvällen blev det en fika hos Anna o Alexander innan det blev soffan och film igen...soffan kändes dock tom och inte lika skön men det är sånt man får utstå...=)

Ny vecka o den börjar med jobb och ikväll match mot Lessebo...

Idag blir nog en ganska bra dag...=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0