Med våren kommer fjärilarna...

Underbar dag idag ju...kändes verkligen som om våren äntligen är på väg nu...=)

Snackade med Kicki på jobbet idag om det där jävla horoskopet...haha...som naturligtvis råkade bli sant vissa delar utav det...haha...sjukt...
"Jaja...eller hur...ja det är ju en vecka kvar i mars..."

Nåja...oväntade saker är alltid välkomna...=)

Igår tränade jag o sen vr det matlagning hos Danne...snacka lite skit o kolla lite TV...följde hockeyn lite...fan vilken läcker straff han Linus Omark gjorde...kyligt...=)

Idag var jag på Bio med Dennis...vi såg Män som hatar kvinnor
Superbra film...rekomenderar den starkt...vissa scener kanske var lite väl magstarka för de gamla i publiken som jag tror tänkte att de bara skulle gå o se en helt vanlig svensk film med Michael Nyqvíst...Haha.
"Den där delen hade de väl kunnat skippa?"

Fan va mycket bättre man mår när våren kommer...=D

Härligt, underbart...det är nästan så man har fjärilar i magen...=)

På tal om fjärilar...hittade en bild som fick mig att längta ännu mer till sommaren o alla grillfester...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0