Lill-lördag!

Det börjar närma sig påsk...underbart...=)
Bara imorgon kvar på jobbet...sen långledigt...

Har inte direkt planerat så mkt...har jag ork ska jag städa på torsdag eller fredag...eller lördag...eller haha...

På fredag ser det just nu ut som att det blir grillning...bästa!!
Något glas vin då med kanske...=P
Vore ingen skräll...

På lördag blir det iallafall förmodligen Harrys med damerna...det var sjukt längesen nu...på tiden tycker jag...får allt rycka upp mig...hehe. =)
Ut ur dvalan och in i dimman...

Nu ska jag snart göra mig klar för att dra mig hemåt, ska ju ut och trampa med Anna ikväll...om det nu inte regnar...det öste ner här i Kalmar under lunchen...suck...

Onsdag idag...det betyder lill-lördag va??
Kan nog få bli ett glas vin...=P


















 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0