Kalas-dag ju!!!

Faaaan så gutt...sista dagen...det är underbart!!!!! =D

Igår var jag helt sjukt trött, var hos Danne o kollade hockeyn, men en stund in i andra perioden var jag så sjukt trött så jag orkade knappt hålla ögonen öppna...=)
Trampade hemåt...minns att jag såg slutsignalen och allt firande av Färjestad, sen släckte jag o det var nog en fråga om sekunder innan John Blund knackade på...=)

Måste ha sovit ganska tungt...suck...det grämer mig lite... ;)

Jaja, ny dag o snart långledigt...

Igår var jag ute o gick med Anna en lång stund o känner mig jättenyttig faktiskt...=)
Trevligt...vi gick ju världens tråkigaste väg men allt tjejsnack gjorde att tiden bara rann iväg...haha...

Nu får jag göra mig klar för jobbet...känns som en kalas-dag idag!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0