I dont ask much, I just want you...

Idag har jag en ganska dålig dag...känner mig sjukt sliten och seg...trött och grinig...suck...
Jaja...ibland får man ha såna dagar...=)

Tur som jag hade åkte jag o bästaste Frida på samma buss i morse och kunde vara lite gnälliga och negativa ihop...=)
Bästaste!! =)

Tror jag har sovit för lite på sistone, typiskt mig när det blir lite extra virrvarr i huvudet...

"There are no unlockable doors
 There are no unwinable wars
 There are no unrightable wrongs
 Or unsignable songs

 There are no unbeatable odds
 There are no believable gods
 There are no unnameable names
 Shall I say it again

 There are no impossible dreams
 There are no invisible seams
 Each night when the day is through
 I dont ask much,

 I just want you..."


Nu får jag försöka vända den här dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0