Ångest på besök...

Okej...nu har hela helgen varit fylld av rödvin...och nä, det går inte över med ett glas vin...inte heller med alldeles för många...=)

Usch vilken helg...jag har nästan lite bakis-ångest för hela helgen idag...

I fredags var det fredags-öl med jobbet...jag drack dock vin...alldeles för mycket vin...hade kul men lördagen gick ju åt till att vara sjukt sliten...

Igår var det segstartat men när jag väl fått i mig första glaset gick iallafall segheten bort, satt o snackade lite hemma hos Danne innan vi gick till kutta för att gratulera gubben till den kommande 30-års krisen...=)
Hade jättekul...dock igen blev det ganska mycket vin...fast det behövde jag nog...

Kanske kom till insikt där ändå...om inte annat så har man ju lärt sig nåt sen när vinet gått ur kroppen...=)
Det är då ångesten kommer på besök och man inser att man kanske inte borde tagit det där sista glaset...haha.

Hemfärden från Kutta var faktiskt allt annat än lyckad...att vi inte slog ihjäl oss någon av oss var ju ett under...fyra sliriga själar och 2 cyklar...haha.
Tilläggas ska att jag och Erik iallafall inte drog omkull, till skillnad från Jonis och Danne...som gjorde det både 2,3 och fler gånger tror jag...=)

Nähä nu ska den blivande mans-hatande bitchen (Ja det bestämdes tydligen igår) gå o lägga sig så jag kommer upp till jobbet imorrn...

Bara 4 dagars vecka och en förhoppning om att det blir en kommande bra helg, utan att ångesten kommer och hälsar på igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0