Första natten bara jag o Prinsen...

Första natten ensam utan Peter, han jobbar första skiftet på flera veckor...Lias den lilla skrutten han sover som en stock...efter att han nyligen gnytt om lite magknip...men han sover nu...men hans mamma kan inte sova...precis klarvaken är jag!

Man tittar på honom hela tiden och bara ska se en extra gång att han verkligen andas...
Det är helt sjukt hur mycket man kan oroa sig för en annan människa...

När man för en sekund sedan tittade på honom och konstaterade att han sov så måste man sekunden efter titta igen...mest bara för att det är det finaste som finns i ens värld nu...
Det här med att bli förälder är verkligen en sjukt underbar känsla, man lever som i en liten bubbla där man äter, sover, lever o andas med sitt barn i tankarna hela tiden...=)

Jag fick ju en fin liten pik från "Tant Anna" att hon ville se lite fler kort på lillkillen igår o att jag skulle uppdatera bloggen oftare...dock har jag inte så mycket vettigt att skriva just nu men bilder kan vi väl lägga in iaf. =)

Så här "Tant Anna" har du lite fler bilder på lilla Lias som hälsar att ni måste ses snart!!
(Han måste nämligen få träffa tjejen som mamma saknar så mycket)


Drömmande sött...=)


Sover allra bäst på amningskudden på mammas mage...


Ett värre fan av Skalmans mat- o sovklocka får man leta efter...

Å när det är matdags så ser man ut som en liten fågelunge:


Med några av favoriterna:

I mormors famn...


I Farmors famn...


Sov bra även i Gammelmormors famn...

Nu ska jag fortsätta snegla på min lilla Prins o se om han ska ha lite mat snart igen...=)
Sen får vi försöka sova så att tiden går fort tills pappa är hemma igen...

Kommentarer
Postat av: Tant Anna

Gud vad söt han är Jenny!! Ja vi måste verkligen komma upp och se honom och träffa er. Vore så himla roligt!! Puss puss

2011-09-13 @ 16:37:48
Postat av: Liselotte mamma till Liiam

Oj nu har jag missat nått när jag inte varit in och läst din blogg :) Grattis till lillprinsen :D

2011-09-14 @ 11:21:50
URL: http://liselottelarsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Anna: Ja han är bara underbar...o det vore jättekul om ni kom upp gumman...saknar dig så mycket!! Puss



Liselotte: Tack detsamma...visste inte att du hade en blogg, nu måste jag ju börja läsa...hur mår eran lilla prins då? Har han växt nåt?

2011-09-16 @ 23:32:17
URL: http://jennynordvall.blogg.se/
Postat av: Sarah

Åh han är ju så himla lik morfar!! Längtar tills jag kan komma upp och hälsa på er :-)

Kram

2011-09-21 @ 14:07:05
URL: http://tjockisbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0