ÄNTLIGEN HAR HAN KOMMIT!!!

Ja äntligen har vårt lilla underverk tittat ut...

Den 30 Augusti, Klockan 12.09 föddes våran lilla Lias.
Han var då 46 cm lång och vägde 2915 gram.

Efter lång väntan så insåg man att för den underbara varelse har allt varit väl värd denna väntan och lite till...det var en helt ofattbar o overklig känsla...tårarna slutade aldrig rinna.

Allt har gått bra och han äter nu som en hel karl och växer för varje dag...idag var vi på en sista invägning o han vägde redan 2996 gram...med dagens mål betyder det att han nu är en 3 kilos kille...=D

Så sorry om jag dröjt med uppdateringar och kanske kommer uppdatera bara sporadiskt den närmaste tiden men nu har jag någon jag vill lägga all min energi på...men jag lovar...håll ut...uppdateringarna kommer bli bättre framöver...=)






ÄLSKADE PRINSEN LIAS, SOM VI HAR VÄNTAT...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0