En vanlig helg i April...

Det har varit en innehållsrik helg men tröttheten har haft en ganska stor del av helgen...haha...jag har vart heeelt slut...=)
Från lördag kväll och till måndag morgon är det helt otroligt att man kan sova så mkt.
Men idag är jag iallafall pigg! =D

Helgen har innehållt det mesta; fotboll, fest, god mat, o massa annat..

Började lördagen med att ta en avfärgning på håret
(Ja jag kollade på massa kort o insåg att jag saknade mitt blonda jag).
Sen var det fotbollspremiär för laget...Boda slog de tippade serieledarna Färjestaden med 2-1...underbart tjejer!

Sen var det lite käk o rödvin för att dra vidare på fest sen...men jag måste säga att jag inte vet vad som har hänt med mig men vin gör mig sömnig nuförtiden och min ork tar slut innan 12 varje kväll.
Är det åldern?

Peter gör sitt bästa med att hitta ett kap till Emme, haha...dock tror jag att jag o Peter tyckte planen var roligare än vad Emme i själva verket tyckte...haha...det får bli mer sprit och övertalning nästa gång...=P

Själv längtar jag mest till att få träffa Darlingen...så länge jag vet att jag ska åka dit, kan jag gott vara tråkig helgerna innan dess...=)

Idag är det bara till att hålla tummarna för att min rygg håller såpass att jag kan lira B-lagspremiären mot Madesjö...annars blir jag sjukt less, jag har verkligen sett fram emot att kunna vara med nu!
Men såklart finns det annat i livet än fotboll och om det ska vara så att man har dö-ont av att gå i trappor och sitta, då är det inte värt det roliga.
Men nu håller vi tummarna för att det går iallafall...=D
Laddad till tusen!!!

Det är så härligt att vara kär, det gör mina dagar ljusare...=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0