Vart fan är dagens uppfostran?

När man kollar på Facebook så börjar man ju undra va fan vissa föräldrar tänker med...man ser bilder på 15 åringar som har piercingar i hela ansiktet och sminkade till tusen som skriver att det knullas hit o dit o mobbar andra på nätet...nu är ju inte jag någon mamma iallafall ännu...men min dotter...eller ja son...hade fan inte fått gå utanför dörren om de sett ut så...än mindre betett sig på det sättet!

Vart fan är dagens uppfostran?

Jag hade skämts ögonen ur mig...tjejer som är i tidiga tonåren som ser ut som horor...jämfört med dem så ser ju Julia Roberts i Pretty Woman nästan normal ut...
Man vet ju inte om man ska skratta eller gråta åt spektaklet!

Nä, när jag får barn (OM jag får det...=P) då ska de se ut som små änglar o bete sig som sådana, tills de flyttar ut...haha...nä men skämt o sido...nån jävla koll borde väl föräldrar ha på sina barn?
Det är ju inte konstigt att Sverige går utför...haha.

Tycker man borde ha vett nog att inte låta barnen se ut hur som helst, bete sig hur som helst...man kanske borde kolla in vad ens barn gör på nätet egentligen...

Nu har ju inte jag några barn o det dröjer ju som sagt några år innan jag har barn som skulle kunna bete sig så men jag kan ju säga att det skulle förmodligen bli första o sista gången om jag fick veta det!
(Ta det inte fel nu, jag menar inte barn-aga, man kan uppfostra barn bra genom att vara hård på andra sätt...man får ju helt enkelt ha nån jävla stake o pondus som förälder!)

Det blev inte så mkt sömn i natt...men jag har inte hunnit bli trött ännu...men lär somna gott ikväll iallafall...känns som om det blir en tidigare kväll ikväll...=)
Men jag klagar inte, även om telefonsamtalen drar ut på tiden mer än man planerat, så är de kvällens höjdpunkt...=)
Kan inte förstå hur tiden kan gå så fort...o att man har nåt att säga fast vi ändå pratar varje dag...

Dagarna är underbara nuförtiden!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0