Matchpremiär i lyckliga tider...

Då har det vart premiärspel för mig...1-1 mot Madesjö o jag kan väl tycka att vi borde vunnit matchen...men jag kan inte säga så mkt eftersom det var första matchen jag vart med...vet inte hur det sett ut innan men jag tyckte vi hade spelet ganska mycket och jag tycker faktiskt vi är bättre på det nu än förra året.

Min egen insats hade väl 2 sidor, kul att va igång igen...som vanligt kunde jag vart bättre enligt mig själv...men jag får väl vara nöjd med att jag inte var sämre som också hade vart ett alternativ.
Orken är ju inte densamma som förr...det kan jag inte argumentera emot...men den lär väl förhoppningsvis bli bättre...=)
Jag vet att jag har så höga krav på mig själv och att jag blir lite bitter när jag inte orkar lika mycket som jag själv vill...men det är bra att börja med en hyfsad match för då kan man ju iallafall överträffa sig själv i seriematcherna sen...=)

Anso gjorde för övrigt vårt mål och gjorde en jättebra match idag...bästa spelarna i laget är svårt o säga idag...tycker många hade stunder idag där de var jättebra och andra där de varit bättre...så var laget överlag...så man kan väl säga att hela laget gjorde stundtals en bra match stundtals en sämre...synd att inte alla kan vara sitt bästa just samtidigt..men kanske också bra att alla inte tappar samtidigt heller.
Sammanfattningsvis bra, men vi kommer vara bättre framöver...=)

Läs mer på http://www.bodabruk.se

Jag har hela dan idag reflekterat över den senaste tiden och vet själv att det är ganska skruvat att jag känner såhär efter så kort tid...men det är bara så det är!
Kan inte förklara det och kan inte begära att någon annan heller ska förstå...det räcker egentligen med att en annan gör det iofs...=)
Och det hoppas jag han gör...

Han gör min dag...varje dag...han får mig att må bättre än jag gjort på länge...kanske någonsin!
Han är precis det mitt liv saknat, fast jag inte insett det förrän nu.
Det här är bland det bästa som hänt mig...=)

Du får mig att känna som att jag är världens lyckligaste Darling!! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0