Tillvaron är på topp!


Fredag igen och tillvaron är på topp...fint väder, kort dag på jobbet...fjärilar i magen...o faktiskt..igång med fotbollen igen...första matchen i helgen...jag är så glad att jag har fått suget tillbaka...känns så kul...=D
Ska bli kul att debutera 2010 mot gamla moderföreningen och se till att förra årets plattmatcher mot dem bara var en tillfällighet! Laddad till tusen!

Dagen skulle vara fulländad om jag nu bara kunde vinna på Lotto så jag kunde få åka på min kära hajsafari i Sydafrika...=)
Peter har ju lovat o hänga med...eller vänta här nu...det kanske är jag som har bestämt det...men han har iallafall inte protesterat så mkt...=P
Blir jag rik tar vi en sväng till hans drömresmål Australien när vi ändå är iväg...haha...

Haha...ja men ska ju inte sluta drömma...dock tror jag vinsten uteblir om man nu inte ens köper den där lotten...kanske är en ände jag måste börja i..? =P

Jag mår otroligt bra nuförtiden...det mestar börjar rulla på som det ska...främst har jag träffat en människa som får mig oerhört glad jämt, vilket humör jag än var på innan...det bara känns sjukt rätt...vilket jag veeet låter konstigt...med tanke på hur jag sett på kärleken innan så är det ännu mer skruvat. =)
Pratade precis med Hanna (som förövrigt äääntligen kommer hem snart) som än en gång påpekade mina ord om den äkta eviga kärleken...haha...jaja gumman...njut av det där "Vad var det jag sa?" nu då...jag bjuder på den!
Jag hade fel och jag erkänner det!

Det kändes bara helt enkelt rätt...redan från början...=)

 


Kommentarer
Postat av: Bjanca

Hihihi.. älskar när jag har rätt. Kittlar gott i kistan det här du :P

2010-04-16 @ 15:28:13
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0