Snusmumriken har en deadline!

Idag har vart en konstig dag på jobbet...ibland blir det inte som man tänkt sig men det slutar ofta bra om man bara löser det så gott man kan...imorrn blir det kundmöte...saknat att träffa kunder live på senaste...=)

Läste på facebook idag att Moa hade varit snusfri i en månad...jag är imponerad eftersom jag vet att det kan va lite knivigt o sluta...då fick jag höra att hade inte jag nån gång sagt att jag skulle lägga av när jag träffade nån...hehe...jo men visst har jag sagt det...=P
Och nu har jag hittat nån jag verkligen vill ha, såååå...innan sommaren är slut ska jag ha slutat...nu var det bestämt!!
                           
Ser fram emot sommaren som jag hoppas blir underbar...bättre än nånsin...=)
Hmmm...verkar dock behöva tips på att behålla lugnet på en minigolfbana...så alla tips mottages tacksamt! =D
Haha, fattar inte att någon kan vilja åka nånstans och umgås med mig med ett livsfarligt vapen i handen...=)

Ikväll blir det Wallander och ladda för morgondagen...

Du ser till att jag svävar på små, rosa moln varje dag! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0