Hallå...seriöst, SNÖ NU??!!!

Men ÅÅÅHHHH...satt precis o berättade för Peter att nån hade sagt att det skulle snöa och garvade bort det...vad får man se om inte snö när man kollar ut??!!
Va faaan bor vi i för land...det är ju april...här nere ska det INTE snöa samma vecka som seriepremiären!

Jag drog ner persiennerna och intalade mig själv att det bara regnade...för det blir ju ändå inget annat än blött på marken just nu...så länge det inte stannar kvar eller blir kallare kan vädret få vara hur det vill nu när jag sitter inne.

Träning idag igen...kondisen börjar sakta komma tillbaka...snart är man ju på 50 % iallafall igen...haha.
Men den där jävla ryggen vill jag byta ut...tror ni man kan köpa reservdelar på blocket eller tradera..?
Benet känns (peppar,peppar) ganska bra ändå...håller tummarna för att det håller.
Premiär i helgen, nu måste allt hålla o de krämpor man har gå över...om kondisen kunde komma tillbaka från sin semester vore jag rätt glad med...=)

Fick precis en inbjudan till Valborgsfirande av Jonis...=D
Årliga grillningen på G...trevligt,trevligt!!

Hade önskat man hade kunnat få besök, så jag hade kunnat få ta med Peter på Valborgsfirande utan snö...haha...nu är jag kanske lite väl kaxig med tanke på att det snöar ute just nu...=P

Nu ska jag slänga mig i soffan o kolla Top Chef o sen peppa upp Darlingen under hans diskning...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0