Dags för premiärmatch 2010!

Vaknade återigen gott efter en god natts sömn...det är din förtjänst som alltid vännen! ;)
Pluspoäng på musiken, det måste jag bara säga...=)

Idag är det dags för match mot Madesjö och jag är taggad som bara den...hoppas bara kondisen ska vara lika med på noterna!! =D
Tyckte för en stund sen att jag även kunde skymta solen...som jag har beställt för att slippa frysa så mkt...=)

Nu ska jag strax skrälla till med frukost för en gångs skull...havregrynsgröt för att vara exakt...=)
Shit va seriöst! Ibland förvånar jag mig själv...=)

Igår, inatt och idag, och iochförsig alla andra dar, önskar jag att inte Sverige var så avlångt...

Nu blir det uppladdning inför matchen och upp-peppning till kondisen!!! =)
Finns inget annat än vinst...

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Jag önskar mest att Sverige låg vid medelhavet jag :P

2010-04-18 @ 13:22:41
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0