April,april...

Hmmm...jag hade en ganska rolig idé om ett aprilskämt...haha...som förvisso ALLA jag drog den för faktiskt gick på, men okej...haha...kanske inte var så kul sen ändå...men nej, jag har inte klämt mig, jag mår bra!
Bättre än på länge faktiskt!

Nu är det påskledigt o jag har inte bestämt så mycket som någonting vad som ska hända denna helgen...skönt faktiskt...jag tar det som det kommer, jag hade gärna(inser jag nu)sett till att ta ledigt 2,5 dar till för att kunnat vara i Gällivare över påsken...
Jag vill med ha påskmiddag...=(

Nåja...sluta ha ångest o se framåt var det nån som sa såå...jaja...
Jag borde verkligen försöka bli en mindre ångestkännande människa...kan man kalla det så...jaja...ni fattar väl hur eller hur...

Nu ska jag till bolaget med Lisa...jag som tydligen inte planerat nåt, har väl gjort det omedvetet trots allt ändå...haha...vi får se...spontana helger slutar alltid bäst...=)
Min nya röda väska som passar till mina röda skor kanske skulle behöva ut o rastas...=P

Glad påsk på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0