Korsdrag

Vädret höll i sig och det blev en visit till Madesjövallen för att se Madesjö spöa serieledarna Färjestaden med 2-1.
Mycket bra match, en av Madesjös bästa om inte den bästa matchen i år...=)
Mål av Kutta o Arif...kul grabbar...grattis till vinsten...hoppas det fortsätter så nu de sista matcherna ni har kvar.

Nu laddar vi för nästa match som blir Ungern-Sverige...där vi hoppas på att Sverige kan göra en minst lika bra match och vinna så att VM-kvalet ser lite ljusare ut...=)

Jag tror att det får bli ett glas vin för mig med ikväll...tycker att jag har förtjänat det...=)

Laddande för match imorrn, då vi hoppas på mycket publik och målkavalkad på Bruksvallen när Bodas A-damer ska ta 6:e raka segern efter sommaren..=)
18.00 är det avspark mot Trekanten!!

När det gäller annat än fotboll, så känner jag att jag inte orkat med att lägga ner energin och tänka på annat just nu, ibland känns det skönt att bara släppa saker för sitt eget bästa.
Vissa dörrar måste man stänga för att man själv ska må bättre...

Och det här med dörrarna...ja vissa verkar ju ha förmågan att hålla alldeles för många dörrar öppna, det verkar nuförtiden vara mer en regel än ett undantag...
Korsdrag hallå!!! Nån som minns vad det är...? =)

Nåja...återigen...onödig energi...=)

Nu blir det mat o funderingar på att öppna flaskan rött som står o stirrar på mig...=)

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0