Lyckodag..?

Usch...idag är jag alldeles för uttråkad...
Känns som om hela kroppen, därmed också huvudet går på lågfart...

Jag måste sluta skjuta på saker nu...ta tag i dem direkt men allt är ju så tråååkigt...=)
Typiskt mig...
"Jag ska bara..." =P

Jag har igår insett att jag kanske ska lyssna lite mer på Hanna...Haha.
Jaaa gumman, kom o säg Vad var det jag sa nu...=D

Tänk om jag hade lyssnat liiite mer på dig liiite tidigare...fast o andra sidan så har jag ju nu iallafall kommit till insikt om en del, vilket är ganska bra bara det kan jag tycka...=)

Idag är det ju den 14:e...borde det inte vara en bättre dag då?
Allting borde ju gå min väg efter alla år jag haft det numret på min tröja i alla möjliga sporter...?
Suck...inte ens den tacksamheten får man...haha.

    

Nähä, nu är det måndag och ännu ett avsnitt av True Blood...nu har man ju fått vänta 2 veckor på att få se heta Skarsgård igen...=)

Sen har jag fått tips om en film som jag ska försöka se klart ikväll...=)

Äh jag är ledsen...finns inte mycket vettigt i mitt huvud idag...därför denna idétorka...

Nu ska jag dra till Charlotte på en kaffe eller te...snacka lite tjejsnack så får vi se om nåt händer med huvudet...=)



Kommentarer
Postat av: Bjanca

Åååååh tihi.. i love it!! "VAD VAR DET JAG SA" ;) puss darling

2009-09-15 @ 21:22:24
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0