Byter Bitter mot Bättre...

Okej...jag har ju fått veta att min blogg är lite bitter och inte så munter direkt, så jag tänkte bara att jag skulle berätta att jag, tro det eller ej, inte är fullt så bitter som jag låter... =)

Jag är kanske bara i en period där jag känner att det är rätt skönt o gnälla lite...

Alla lever ju i hoppet om att det nånstans ändå finns något som är liiite bättre där ute...oavsett vad man syftar på.
Om det så är kärlek, jobb, ekonomi eller bara en bättre tillvaro, så är människan uppbyggd med att man alltid hoppas på nåt bättre...det kanske låter bittert men så är det...=)

Själv så känner jag mig ganska glad, igår kväll tog vi tag i äventyret och nu börjar det...=)
Charlotte o jag drar snart ut på en härlig resa..!!

Lite trevliga händelser kommer även nu i veckan...precis vad jag behöver...det börjar vända nu... ;)

Sååå...jag kanske låter bitter...kanske är liiite bitter med...men kanske inte fullt så deprimerande som jag låter i alla lägen...=)

För övrigt har jag bestämt mig hur jag ska göra klart min tatuering...det blir áddjá!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0