Att fotboll kunde vara så underhållande...=)

Nu har jag o brudarna vart o kollat på fotboll...den roligaste matchen jag sett på länge med oslagbara kommentarer matchen igenom...=)
Matchen som vanns av Alsjöholm med 1-0 hade nog den bittraste domaren på länge...haha...störtskön!

"Va med på den Kalle!"
(Masse till Kalle efter att ha skjutit sin egen back i ryggen)

"Ni måste snacka där grabbar!"
"Ja o va fan ska jag säga till honom?!!"
(Danne om sin forwardskompis som inte kan svenska)

"Jag kan nog ta halva det där..."
(Masse efter att ha gjort en sämre utspark som resulterade i att en medspelare senare fick gult kort)

Haha...jag, Emme, Charlotte, Emil och Håkan hade en underhållande stund där vi satt ute i Flerohopp o kollade på spektaklet...=)

Masses kommentarer under hela matchen gör att bara dem gör att det är värt 30:- för att se division 6.

Stundtals var det även lite roligt spel...tycker väl att Alsjöholm vinner matchen ganska rättvist...okej, domaren kanske inte är världens bästa...men det är så...i lägre divisioner så kan man inte vänta sig mer.
Bäst i de båda lagen skulle jag väl vilja säga att Jim Westerlund i Alsjöholm och Johan Gunnarsson i Flerohopp är.

Personligen tror jag att det Alsjöholm vinner matchen på är att de spelar och beter sig mer som ett LAG än Flerohopp...gnällande inom laget gör knappast medspelarna bättre och redan där tror jag Flerohopp kunde gjort en bättre match om de ändrat lite inställning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0