En bättre människa -En kvinna!

Men Guuuuuuuuud...Idol igen...
Jag skäms!!
Snälla små vänner...gör mig en tjänst och BYT VÄNNER!!!
(Ingen vettig, normal människa kan med fullaste allvar uppmuntrat sina tondöva vänner att sjunga på bästa sändningstid)

En del av dem som är med i programmet som faktiskt är grymma blir ju mer eller mindra undanskuffade i skuggan nu i början av de tondöva idioterna...allt för bra TV...
Såg precis en tjej som jag är helt övertygad kommer bland de 10 bästa...en grym, cool tjej i rastaflätor...sen återstår det o se om jag har rätt...=)

Haha...coolt att Robin Bengtsson dök upp utklädd som tjej, men Jidhes kommentar var ju den bästa:
"Han har inte bara utvecklats inom sången, han har blivit en bättre människa -En kvinna!"

Imorrn är det dags för derby igen...Madesjö-Boda...en måstematch, så jag hoppas att laget frisknar till och att vi kan tagga såpass mycket att det blir 3 poäng och fortsatt hopp om att gå upp...=)
Jag känner mig piggare igen...vilket är skönt...skulle vara mer än underbart om jag kan lira imorrn...utan mina mediciner!

Nu ska jag ladda inför imorrn med lite Morden i Midsomer, gott käk o lite godis...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0