Efter en vinst till...

Jag har nästan börjat smälta att vi vann igår, fast benen gör sig påminda...=)
Ont och känner mig sliten...idag har jag varit o trampat en liten runda med Hanna för att bli av med skiten så jag är laddad imorrn...=)

Imorrn möter vi Vederslöv/Dänningelanda borta med B-laget...eftersom det inte är några träningar nu på grund av vårat späckade matchschema, blir det skönt att hålla igång med en match extra...=)
Emme ska göra comeback efter 3 månader, vilket ska vli kul o se...en straff som i lördags gumman vore kul... ;)

Förstår inte vad det är som gör mig så sjukt trött hela tiden, om det är medicinerna eller att jag slösar min energi på massa dumt...men jag skulle kunna sova hur mycket som helst...

Idag fick jag för mig att jag skulle göra hemmagjord pizza, sån som mamma gjorde när man var mindre...haha...vart jag fick det ifrån vet jag inte ,men det var en av de första dagarna med matlust på länge så det kändes väl mer än okej...=)

Var inne på facebook och såg att även Calle o Hanna hade lagt in lite kort från Hawaiifesten i helgen så jag tänkte att jag lägger in även dem här för att ni ska kunna få se dem...


                 
                    
                                                 

OK, det var väl några kort på mig så iallafall mamsen, som inte har facebook, får se vad det är som gör mig förkyld här nere...just denna kvällen var det för lite kläder, för lite sprit och alldeles för kallt. =)

Men som sagt jag värmde ju mig med att leka lite med den underbart söta o busiga kattungen inne...suck...jag vill haaaa...Pytte skulle vilja ha en kompis...en sån liten busig...men nu när han ska få bo hos mamma medan jag gör min tripp till Norge så får det vänta...

På det näst sista kortet så har jag ju sett att defenetivt är dags för mig att sluta snusa...suck...jag tror snuset gör att jag ser onykter ut...och om inte annat ser det ju bara allmänt fult ut...skärpning Jenny!
Bara en sak till att ta hand om innan jag åker...hehe...en snusdosa kostar ju typ 80 spänn där...nähä, nu får det bli av bara...
Så nu vet alla...lite grinighet och pms-tendenser kommer att visa sig snart framöver...=)

Nu ska jag äta lite hemmagjord pizza och ladda upp för matchen imorrn...jag är taggad faktiskt...och hoppas på att man får spela på nån rolig position imorrn...=) (A-L, läser du detta innan imorrn är det en kommentar till dig ;))

Jag tar o skriver lite mer senare ikväll för nu luktar det pizza...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0