Mitt eget knäppa huvud...

Idag är kanske ingen BRA dag...men iallafall en BÄTTRE dag...
Fortfarande sliten i kroppen...känns ungefär som feber...ja fast utan febern lixom...=)

Jag har precis fikat med Hanna och Charlotte, mina underbara damer...Vi har som vanligt, över en kladdkaka diskuterat våra vanliga samtalsämnen och vi blev som vanligt inte heller något visare på det...=)

Det visar sig att man kan vara arg, besviken och ledsen på folk och den enda som nu skulle bry sig om det och känna något av det är ju en själv, så jag har insett att det är lixom inte ens värt det...jag känner bara likgiltighet när det gäller mina relationsproblem.

Hanna drar ju snart till solen i tre veckor och frågan hur jag ska klara mig utan min nästan sk psykolog vet jag inte...=)

Vart finns alla bra karlar??
Som om det iofs skulle spela roll om de så fanns runt hörnet, för jag har ju nån inbyggd liten knäpp som gör att det faller sig mycket intressantare att "fixa till" de som är knepiga...
Så den enda jag borde skylla på i slutändan är väl egentligen mig själv och mitt eget knäppa huvud...? =)

Imorgon har jag bestämt att mitt nya liv börjar...

Men ikväll blir det fotboll...igen..=)
Flerohopp-Alsjöholm ikväll och jag hoppas verkligen inte regnet kommer innan slutsignalen kommer...

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Haha.. ja mitt nya liv börjar garanterat imorgon. Kommer sakna dig gumman!! Puss puss

2009-09-07 @ 17:46:19
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Jeppe

Om det är så går vi alla runt med "knäppa huvuden".

2009-09-07 @ 19:45:11
URL: http://www.safunkarapa.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0