"Du verkar lite bitter...?"

Idag är jag sjuuukt laddad för match...jag hoppas jag kan inkassera några löften ikväll sedan igår...=)
Känner att jag är upplagd för 6:e raka nu...=)
Haha...

Hade som vanligt lite svårt o sova i natt...men det gick bra till slut...nu så känner jag att mitt humör är uppåt efter igårkväll...hade en supertrevlig kväll med Emme och grabbarna, vi var hos Dennis o hade en trevlig hemmakväll och ganska mycket fotbollssnack...efter deras match och innan vår...

Fick nästan samtliga grabbar till att LOVA (glöm inte det nu) att komma o kolla på oss ikväll...så jag hoppas de håller löftena...=)

Precis vad jag behövde en helt vanlig kul kväll o tänka på annat...=)

"Jag har läst din blogg...du verkar lite bitter...?"

Haha...ja jag kanske är lite bitter...men jag trivs med det...=)
Egentligen är jag bara bitter när det passar...jag är rätt glad för det mesta...men man måste ju klaga på nåt och kräva bättring...hur kul vore livet annars??

Nähä nu blir det käk och uppladdning...Boda-Trekanten 18.00!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0