Fredag och orken är på rymmen...

Idag är det fredag, känns ungefär som vilken annan vanlig dag men...det är ju ändå fredag. =)
Fortfarande ohälsosamt trött, men det är sånt jag har börjat inse är en vana mer än en skräll...

All energi är borta och något så förbluffande, som att jag faktiskt är nästan mållös, har inträffat...jag har inget att komma med idag...

Jag tror jag ska ta den sista biten på den hemmagjorda pizzan, slänga mig i soffan och glo lite TV...i hopp om att någon som helst ork ska komma till mig och göra mig vanlig igen...=)

Jag har en flaska rött stående här hemma som bara skriker efter att den vill bli öppnad, drucken och att den ska hjälpa mig bli lite mer kreativ när det gäller tankar och skrivandet...haha.
Så det kanske får bli så att det kommer ett bättre, mer onyktert inlägg senare...om nu inte släggan kommer fram som den brukar efter endast nåt glas rött...

Jag tror allt jag ska äta lite kräftor och räkor ikväll...vart jag nu fick det ifrån...
Det kanske kommer lite ork och knackar på trots allt...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0