TV4-kväll med toppar & floppar...

Haft en fotbollskväll hos Jonis...inget höjdarspel av Sverige...men det känns som om jag inte hade väntat mig det heller...1-0 mot Malta och fortfarande har Sverige svårt att göra mål...så svårt att det krävs ett självmål av Malta för att kunna ta 3 poäng.

Nåja...själv börjar jag känna mig lite piggare i kroppen igen och hoppas på att det ska hålla i sig...benen känns bättre även utan mediciner och det känns skönt.
Efter alla mediciner i söndags, vilka jag tar för att kunna träna och spela match för dem som inte vet så var jag helt slut...att jag sedan sov mer än 12 timmar den natten, kanske talade om att jag borde försöka att vara utan dem så mkt som möjligt...=)

På fredag har vi en tuff match mot Madesjö, där vi är tvugna att vinna för att inte släppa förbi några lag men också för att ha hoppet kvar om att kunna ta seriesegern från Bäckebo...om de nu tappar poäng mot Trekanten eller Madesjö.
Madesjö har ett ganska ungt och löpstarkt lag, där vi hade lite problem sist...men vi har spelat upp oss efter sommaren och jag hoppas och tror att vi tar dem på fredag.
Men det krävs att vi är bättre än de 2 senaste matcherna och jag hoppas att lite matchvila nu, gör att vi kan vara just det.

Men det återstår och se 17.45 på Madesjövallen...

Nu kollar jag Idol och jag vet inte om jag gillar det eller om jag skäms som fan när jag ser de första avsnitten.
Har inte en del människor nån som helst självkritik?!!
Jag tycker med att det är kul o sjunga ibland...men jag är inte så jävla dum så att jag skulle låta hela Sverige lyssna på min tondövhet i TV.

Deras släkt och vänner sen? Hallå varför talar ingen för dem att de ÄR helt värdelösa??!!
Det är ju nästan lika mycket deras fel som får idioterna att ställa upp...

Det är klart...det skulle väl inte bli lika mycket TV utan dem, men ändå...jag har svårt o se på skiten utan att skämmas å deras vägar...=)

Nu ska visst en tjej från Nybro sjunga...så vi får väl hoppas att det inte är en av dem som kommer sällas till idioterna...=)
(Medan det är reklam så ska jag säga att jag tänker vara helt ärlig vara sig hon är bra eller totalt kass.)
Haha...nä den tjejen visste ju vad hon gjorde!! =)
Lycka till i fortsättningen Antonia...

Nu får det vara nog nerplitat om kvällens TV...ska fortsätta päsa ner mig i soffan o glo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0